Contact opnemen
Wij staan iedere werkdag voor je klaar voor hulp bij je bestelling of advies over onze producten. Vul hiervoor het contactformulier in of gebruik onderstaande contactgegevens.
Tip: bekijk ook onderstaande veelgestelde vragen. Wie weet ben je daarmee direct goed geholpen!
Kitgoed B.V.
-
Veldweg 8a6
8181 LR Heerde - Bel: 0578 700 221
- E-mail: [email protected]
- Contact via WhatsApp
-
KvK: 95615733
Btw: NL867206202B01
Contactformulier
Hoe kan ik zakelijk bestellen bij jullie?
Dat kan zeker! Wij staan altijd klaar voor onze vaste (zakelijke) klanten, dus ook voor jou. Als zakelijke klant krijg jij een vast aanspreekpunt binnen ons bedrijf, prijsafspraken op maat, levering door onze eigen collega’s in plaats van externe vervoerders en natuurlijk de beste service.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Dat is afhankelijk van de bestelwaarde. De gemiddelde verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling. Bestel je voor meer dan € 99,-? Dan betaal je geen verzendkosten!
Bekijk ook de pagina Verzenden en bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De gemiddelde levertijd van je bestelling bedraagt ongeveer 1 tot 2 werkdagen. Je ontvangt een traceermail nadat de bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarmee kun je jouw bestelling volgen.
Hoe geef ik een wijziging door aan mijn bestelling?
Dat is mogelijk als wij jouw bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Is het mogelijk om een gewenste bezorgdatum op te geven?
Zeker. Dit kun je opgeven bij het opmerkingenveld (laatste stap). Wij gaan dan ons uiterste best doen om alle artikelen op die datum te laten bezorgen.
Kan ik een bepaalde kit op kleur laten maken?
Ja, dat kan al bij een afname van 20 kokers. Wij kunnen kit op kleur in iedere gewenste RAL of NCS kleur maken. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Wat zijn de betaal mogelijkheden?
Je kunt in onze webwinkel gemakkelijk en veilig betalen via iDeal, Bancontact, Creditcard, Apple en Google Pay. Bekijk voor meer informatie de pagina Bestellen en betalen.
Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Wij vinden dat uiteraard erg vervelend. Neem contact met ons op en dan lossen we het zo snel mogelijk op. Bekijk ook de pagina Ruilen en retouren
Ik heb een klacht. Waar kan ik dat kenbaar maken?
Vervelend, wij komen graag in contact zodat wij het gezamenlijk kunnen oplossen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling? Dan kun je dat voorleggen aan de Webwinkelkeur waarbij wij aangesloten zijn. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Zie hier onze retourvoorwaarden.
