Bestellen en betalen

In onze webshop kun jij veilig en vertrouwd goede kit- en lijmproducten bestellen. Hieronder lichten wij graag aan je toe hoe het bestellen en betalen werkt.

Ik wil zakelijk bestellen. Kan dat?

Zeker, dat kan met of zonder Kitgoed account. Geef je bedrijfsnaam door tijdens het bestellen. Wil je vaker en gemakkelijk bij ons bestellen? Bekijk dan de mogelijkheden op de pagina Offerte aanvragen.

Hoe kan ik een bestelling bij Kitgoed plaatsen?

Een bestelling plaatsen is bij ons erg eenvoudig. In vier stappen kun je bij ons goede kit en lijm bestellen:

Stap 1: Plaats de producten in je winkelwagen

Blader hier door de categorieën of en zoek het benodigde kit of lijm product bovenaan in de zoekbalk. Op de productpagina kun je een meestal een kleur kiezen van de meestgebruikte kleurenstalen. Ook kun je aangeven hoeveel je ervan wilt bestellen. Klik dan op de grote oranje knop en de producten worden toegevoegd aan je bestelling. Controleer altijd goed of je de juiste producten en de juiste aantallen hebt opgegeven.

Stap 2: Log in of maak een account aan

Heb je al een account? Mooi zo, dan gaat het bestellen sneller. Gewoon even inloggen en alle gegevens staan al ingevuld. Nog geen account? Dan kun je gemakkelijk een account aanmaken door de gegevens in te vullen tijdens het afrekenen. Het is uiteraard niet verplicht om een account aan te maken.

Stap 3. Kies bezorgen of afhalen Je kunt vervolgens aangeven waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Uiteraard kun je jouw bestelling ook afhalen bij een afhaalpunt in de buurt.

Stap 4: Controleer de bevestiging

Controleer in het overzicht voordat je op de koopknop klikt. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw online bankomgeving om te betalen. Je ontvangt binnen enkele minuten na afronden van jouw bevestiging een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

 
Hoe zit het met mijn bestelling waarbij de producten verschillende levertijden hebben?
Het kan gebeuren dat je bestelling producten bevat die niet direct leverbaar zijn. Wij nemen dan contact met je op over de verdere afhandeling. Het kan zijn dat je iets langer op de bestelling moet wachten of dat wij je een alternatief product aanbevelen die wel direct leverbaar is. In overleg stemmen we samen af hoe wij jou het beste kunnen helpen.
Hoe geef ik een wijziging door aan mijn bestelling?
Je kunt in het account dashboard de bestelling wijzigen als deze nog niet is verstuurd. Log in op je account. Neem gerust contact met ons op als je hulp nodig hebt.
 
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, bij een servicepunt van de vervoerder of in ons magazijn in Heerde. Selecteer ‘Ophaalpunt’ tijdens het afrekenen via onze webshop. Wij geven je een seintje als jouw bestelling klaarstaat. 
 
Ik heb een andere vraag over mijn bestelling
Ook bij andere vragen over je bestelling helpen wij je graag. Bekijk ook de pagina Verzenden en bezorgen of neem gerust contact met ons op.
 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij vinden het belangrijk dat je bij ons veilig online je kit en lijm producten kunt kopen. Om die reden is de verbinding met onze webshop goed beveiligd (SSL) en werken wij samen met de vertrouwde, Nederlandse betaalprovider Multisafepay. 

Je kunt bij Kitgoed.nl online betalen via de volgende betaalwijzen:

  • iDeal
  • Handmatige overboeking
  • Achteraf betalen
  • Bancontact (België)
  • Belfius (België)
  • KBC (België)
  • Apple Pay 
  • Google Pay


Handmatige overboeking

Je ontvangt alle instructies op de mail nadat je een bestelling heeft geplaatst. Houdt er rekening mee dat wij je bestelling pas kunnen versturen nadat de betaling verwerkt is. 

Achteraf betalen

Wij werken hiervoor samen met Billink. Wanneer je Achteraf betalen als betaalmethode hebt gekozen ontvang je van Billink een factuur met de betaalspecificaties.  Je dient de betaling te verrichten aan de hand van deze e-mail.

De genoemde prijzen in onze webshop zijn standaard inclusief btw.